fəaliyyətimiz

işlərin mərhələləri

  • SOFT – PDS-dən (Predictive Dialing System) istifadə. PDS Respublikamız üzrə 70 nəfərdən ibarət olan ən böyük Çağrı Mərkəzidir. Bu sistem, müntəzəm çağırış proseslərinin avtomatlaşdırılması (telefon nömrəsini yığmaq və s.) sayəsində operatorların səmərəliliyinin 3-5 dəfə artırılmasıdır. Yeni sistem BOA Agentliyinin işçilərinin iş nəticələrini müştərilərə zənglərin avtomatlaşdırılmış şəkildə aparılması ilə 2,5-3 dəfə  artırışdır. Bundan əlavə, vaxtı keçmiş borcların qaytarılması 15-20% artmışdır.
  • HARD – müştərilərə zənglərin aparılmasından sonra növbəti və daha müşkül mərhələdir. Bu mərhələdə müştəriyə uzunmüddətli ödəmə qrafiki və sərfəli şərtlər təklif edilir.
  • LEGAL – bu mərhələdə işi yüksək ixtisaslı, ölkəmizin müxtəlif regionları üzrə böyük iş təcrübəsinə malik olan hüquqşünaslar aparır.